احساسِ مثبت در زنان

احساسِ مثبت در زنان

اگر از آن جمله زنانی هستید که دچار استرسِ شدید هستید، اگر احساس می کنید زندگی عادلانه نیست، اگر معتقدید توسط افراد غیرمسئول، تنبیه یا مجازات می شوید؛ متاسفانه باید بدانید که زندگی تجربیاتی را برایتان مهیا خواهد کرد تا درستیِ احساساتِ شما را ثابت کند!

وقتی احساس می کنیم زندگی در مقابلمان صف آرایی کرده است، همین می شود. ما پیشامدها و انسان هایی را به سمت خود جذب می کنیم که با نوعِ احساس ما همخوانی داشته باشند. وقتی احساس خوشحالی می کنیم، پیشامدها و اتفاق های مثبت را جذب می کنیم و اگر احساس اضطراب و عصبانیت کنیم، پیشامدها و اتفاق هایی را جذب می کنیم که باعث بدتر شدن حال ما می شوند. وقتی خوشحال هستیم، زندگی و آدم ها به غیرمنتظره ترین شکلِ ممکن به ما پاداش می دهند. وقتی مضطرب و عصبی هستیم یا احساس قربانی بودن می کنیم، زندگی ما را آزار می دهد.

خبر خوش اینکه، با تغییر دادن اندیشه های خود، می توانیم احساسات خود را دگرگون کنیم. همچنین باید دانست که با داشتنِ چند اندیشه منفیِ کوچک، زندگی ما نابود نخواهد شد. هر روز بیش از پنجاه هزار فکر از ذهن ما عبور می کند. تعدادی از این افکار به ناچار قدری منفی هستند. اندیشه های گذرای بی اهمیت، ما را فقیر یا ثروتمند، خوشحال یا بدبخت نمی کنند. تعداد زیادی افکار مشابه، مانند افکار شاد یا افکاری که از بی ارزشیِ زندگی حکایت می کنند، به احساسی تبدیل می شوند که یک روز، یک هفته یا حتی یک عمر، ما را درگیر خود می کنند. باید احساس خوب و افکار خوب و مثبت را درون خود، تبدیل به احساسی ماندگار کنیم تا تداوم پیدا کنند و تبدیل به آن دسته از زنانی شویم که یک زندگی جذاب و دلپذیر را تجربه می کنند.

اندیشه های مثبت و نشاط انگیز و افکار آرامش بخش، منجر به داشتن تجربه های خوب، شاد و آرام می شوند. البته ما نمی توانیم با اطمینان بگوییم که هر احساسی، به چه پیامدی منجر خواهد شد؛ اما در مورد کیفیت این پیامدها، تردیدی وجود ندارد. برای بوجود آوردن احساس خوب در خود، با کلامی قاطعانه جمله های مثبت را تکرار کنید. بعضی از افراد، این جملات را بسیار تأثیرگذار می دانند و برخی دیگر معتقدند که این حرفها چیزی جز تلف کردن وقت و انرژی نیست؛ چرا؟ چون خودِ این کلمه ها نسیتند که اهمیت دارند و آنچه مهم است احساسِ پشت این واژه هاست. گفتنِ جمله ها و کلمه های مثبت و قاطعانه، بدونِ وجودِ احساس، بیهوده  و بی نتیجه است. اگر بخواهیم جمله های مثبت را واقعا احساس کنیم باید بی وقفه به خود بگوییم: «من دوستداشتنی ام، همه منو دوستدارن»،«من تندرست و سالمم »،«زندگی من روز به روز بهتر می شه »… باید این حرف های خود را احساس و باور کنید؛ آنوقت است که زندگی رو به بهبود خواهد رفت.

قانون زندگی این است، برای بهبود وضعیتِ روح و روان و حتی جسممان، ابتدا باید احساسِ مثبت داشته باشیم. خداوند ما را از داشتن هیچ چیز بازنمی دارد. ما اکنون مالکِ تمامِ آن چیزهایی هستیم که خدا برای ما آفریده است، اما خودمان خبر نداریم. تنها چیزی که سدّ راهمان است، باورهای ماست. ما می توانیم با تغییر دادن باورهایمان شاهد تحقق رویاهایمان باشیم. ما با حس کردن آنچه در آرزویش هستیم، ضمیر ناهوشیار خود را تحت تأثیر قرار می دهیم. برای رسیدن به موفقیت، آرامش، عشق و ثروت، ابتدا باید حسّ آن را داشته باشیم، موفق بودن را حس کنیم و احساس محبوبیت و ثروتمند بودن داشته باشیم.

جهان اعتقاد دارد که موفقیت باعثِ شادی ما می شود، اما واقعیت این است که شاد بود و حسِ خوب داشتن، سبب موفقیت ماست و مأموریت ما در زندگی داشتنِ بهترین احساسِ ممکن در هر دقیقه و هر ساعت و هر روز است. اینگونه است که زندگی، آرام و لذت بخش می شود.

دیدگاه های مقالات

I really enjoy the blog. Really thank you! Really Cool. Josefina Upton Luther

Thank you so much!🌹

اضافه کردن دیدگاه

لطفا تمامی فیلدها رو به طور کامل وارد کنید

مقالات مشابه